keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Hitti vai huti?



Hitti vai huti?



1.Äänestä sivupalkissa      -------------->
2.Kommentoi alla (HUOM. tee molemmat, olisi kiva nähdä ketkä ovat osallistuneet äänestykseen. Omaa mielipidettä ei tarvitse kommentissa kertoa, ja vaikka hymiö riittää mutta aina kivempi jos muutakin rohkeasti kommentoi! )






Rohkeasti jakamaan mielipiteitä!



Minä kerron mielipiteeni myöhemmin sekä sen mistä tässä oikein on kyse ;)

EDIT: Olisikohan nyt käynyt niin että minun koneen näytöllä värit on erilaiset kuin monella muulla, kun useampi puhuu mustasta ja valkoisesta, mutta tästä puvusta ei kyllä noita värejä löydy..?
Onpa ikävää jos näin on käynyt.. Laitan vielä jokaisesta väristä yksittäiskuvan, jospa tästä erottaisi paremmin nuo värit (pistaasin/limen vihreä, kirkas pinkki, tumma violetti, haalean vaaleanpunainen, tipun keltainen)?



11 kommenttia:

  1. Ihanan värikylläinen haalari!

    VastaaPoista
  2. Liian sillisalaatti minulle. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piti vielä jatkamani, että esim. pelkästään mustista ja valkoisista (tai kaksi jotain muuta väriä) tehtynä olisi varmaan kiva.

      Poista
  3. Minä tykkään;tosin mustan olisi voinut jättää pois!

    VastaaPoista
  4. Ihanan värikästä! Tosin, minäkin olisin jättäny mustan pois. :)

    VastaaPoista
  5. Samaa mieltä kuin Niinu ja Marika :)

    VastaaPoista
  6. Aika hieno! Saa hymmyn huulille.

    Olette varmaan miehesi kanssa väitelleet siellä, onko tuo hieno vai ei.. siitäkö tässä on kyse? =D

    VastaaPoista
  7. Mä tykkään, mutta tykkään lastenvaatteissa muutenkin värikkäistä;)

    VastaaPoista
  8. Mun mielestä ehdoton hitti! On ihanaa, kun lastenvaatteissa on väriä!

    VastaaPoista