maanantai 20. helmikuuta 2012

Project Life Skräppääjiä?

Mietin tuossa laittaisinko postauksen aiheesta: Minun hieman erilainen Project Life

Mutta koska tiedostan että blogini on tosi haasteellinen lukijoille, sillä olen yhdistänyt samaan blogiin kaksi minulle tärkeää harrastusta eli ompelun ja skräppäyksen ja koska ne tulevat minulla aina vuoronperään kausittain, niin skräppääjät kyllästyvät lukemaan blogia kun täällä on ompelukausi ja toisinpäin skräppäyskaudella.  Tietysti ne jotka harrastavat molempia jaksavat täällä roikkua, mutta teitä ei taida olla niin montaa.....

Joten löytyykö kiinnostuneita jos laittaisin hieman kuvia ja kertomusta, kun olen tänä vuonna aloittanut ihan oman ns. kuva päivässä ja kansioon -projektin, kun kyllästyin siihen että Tuota Beckyn Project Lifeä on niin hankala saada (ja kalliit postikulut sekä ihan liian pitkä odotteluaika ennenkuin tuotteita voisi edes tilata) varsinkin kun minun olisi silloin pitänyt saada siihen vielä rutkasti lisäosia (mm.erilaisia muovitaskuja) että olisin saanut siitä sellaisen jonka haluan..

5 kommenttia:

  1. Kyllä löytyy!!!

    Vaikka itte en tänä vuonna tee, niin kiinnostus on kova! :)

    VastaaPoista
  2. Monet askartelijat varmasti arvostavat isosti muitakin kädentaitoja! ...eikä blogi ole pelkästään lukijoita varten vaan myös sinua itseäsi varten :) Mä ainakin postaan itelle tärkeistä asioista jotka on pinnalla just nyt, välittämättä siitä kiinnostaako ketään :)

    VastaaPoista
  3. Ehdottomasti olisin kiinnostunut:)

    VastaaPoista
  4. Yleensä bloggaan siksi että voin tarvittaessa palata johonkin mitä olen aiemmin tehnyt, esim. tarkistelemaan jollakin tietyllä kaavalla tehtyä vaatetta, mutta on minun myönnettävä, että jos jostakin tekemästäni on tullut palautetta, kehitettävää tai myönteistä, siitä saa ihan hirmuisen paljon energiaa aloittaa seuraavaa projektia :) ja hirmuisen paljon saan aioita tehtyä ihan valmiiksi asti että voin laittaa sen blogiin, muuten se voisi jäädäkin ikuisesti keskeneräiseksi.

    Tähän projektiin palaan kunhan olen saanut näpsittyä kuvia ja kirjoitettua tekstin, eli pikkuhiljaa kunhan saan kaikki valmiiksi.

    Kysyin kiinnostuneita siksi, että minulle tällä postauksella ei nyt niin ole merkitystä, mutta kun itse etsin tietoa ja olen kiinnostunut aiheesta, tuntuu hirmuisen vaikealta löytää noita itse kasattuja projekteja (itseasiassa olen löytänyt vain yhden..)

    VastaaPoista