tiistai 13. marraskuuta 2012

Leiskoja.. Kaislavene




Viimehetkillä mukaan P*skarteluhaasteeseen tällä leiskalla:



Tähän haasteeseen oli vaan ihan pakko osallistua uskomattoman inspiroivan haastekuvan takia:



Ja koska minä HALUAN voittaa tässä haasteessa, kun nuo palkintona olevat (oletan) teipit on minulle sellainen ihan uusi juttu jota en ole vielä päässyt koittamaan ja koska niitä on näkynyt vähän joka paikassa joten taitavat olla se tämän hetken HOT -juttu, haluaisin testata noita ihan livenä.

Tämä haaste tuntui ihan ylitsepääsemättömän vaikealta mutta onnistuin kuitenkin saamaan tämän valmiiksi vaikka koko viikko siihen meni! Ensiksi en meinannut millään löytää kotoa oikeanvärisiä papereita, sllä juuri tällaisissa väriasioissa minulla on ihan liian tarkka silmä. Ilmeisesti minulla on jokin "värinäkö" joka ei ole kaikilla niin tarkka kuin minulla, minä kun pystyn erottamaan hyvinkin pieniä värieroja ja löytämään täsmäävät värit vaikka ympärillä olisi kymmeniä samalta näyttäviä sävyjä (olenkohan saanut jonkin "ylijäämä geenin" isältäni joka oli vastaavasti värisokea ;D ). Ihan samoja värejä en kyennyt löytämään, mutta kuitenkin keskenään sopivat sävyt sain aikaiseksi, toivottavasti ovat riittävän lähellä haasteeseen..
Kokeilin sivuun myös jotain uutta, nimittäin en muista että olisin vielä ennen itse rakennellut tuollaista lippunauhaa. Sa,moin leiskaan ensiksi leikatut paperit eivät vain tuntuneet löytävään paikkaansa työssä joten aloitin "alusta" ja silppusin jo leikatut paperit uusiksi ja sitten alkoi syntyä mieluista.

1 kommentti: