maanantai 27. elokuuta 2012

Asuuko teillä pikku Picasso?

Meidän kolmonen on sonnustautunut tekemällä kaikkea sitä mistä olen ollut niin iloinen että kaksi ensimmäistä eivät ole koskaan keksineet tehdä. Meillä syödään kaikkea sopimatonta, piirrellään väärillä välineillä vääriin paikkoihin, hajotetaan kirjat ja lelut atomeiksi nopeammin kuin pentukoira konsanaan, tehdään HomeMade -lävistyksiä isompiin sisaruksiin, Leikitään kodin putkimiestä/remppareiskaa, ja kaikkea muuta samaan sarjaan kuuluvaa...

Siispä vinkiksi kaikille pikkuPicassojen vanhemmille:

Jos Body art rantautuu teillekin..


..hyvä täsmäisku graffitien poistoon on Käsidesi!!



Ja mitähän tekemättömien kolttosten listalla olisi seuraavaksi..?



PS. Minä viimein keksin mistä asetuksista muutetaan kommentointi niin että jokaiseen yksittäiseen kommenttiin voi vastata suoraan. Avainsana yllättäen olikin "ketjukommentointi" jolla keksin googlettaa ja löysin ohjeet tämän uudemman blogiversion asetuksiin. Tämän ongelman ratkaisun löytymisen kunniaksi kävin  kirjoittamassa muutamaan aiempaan postaukseen sen mitä olin jo aiemmin meinannut sanoa mutta olin käyttänyt sen ajan tämän ongelman ratkaisun löytymiseen.

4 kommenttia:

  1. Voih, (hihhii tuota picasson ilmettä) asuu meillä!! =D Tuttuja tuntemuksia siis nuo sotkut ja töhryt milloin missäkin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tiesinhän minä että emme ole ainoat joilta noita taiteilijoita löytyy ;)

      Poista
  2. Niin, kaikkea ne kullanmurut keksivät :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä! Ja kaikesta huolimatta ovat niin ihania ;)

      Poista