tiistai 17. toukokuuta 2011

Leiskoja.. ilmeilyä SEKÄ lupaus teille jotka kommentoitte!


Jos edellinen leiska ei onnistunut, niin tämä sitten onnistui paremmin kuin osasin odottaa :)

Tällainen leiska on kiva jos haluaa hyödyntää silppuja (tai sitten voi tehdä niinkuin minä ja ottaa uudet paperit kun monen kilon silppulaatikosta ei mukamas löytynyt sopivia värisävyjä). En keksinyt tälle leiskalle otsikkoa, joten käännyin miehen puoleen ja sieltähän se paras otsikon teksti sitten löytyikin, tykkään kovasti otsikon ideasta (poikaa kutsutaan lempinimellä Emppu).

Olen haikeana ihaillut toisten leiskoissa olevia katkoviivoja ja yrittänyt harjoitella kilometrikaupalla niitä itsekin, mutta ne tuntuvat jotenkin ylitsepääsemättömiltä. Nyt kuitenkin päätin että tuli mitä tuli, minä niitä tähän leiskaan laitan. Ja niin minä sitten laitoin :)



Materiaalit
Paperit: Echo park, BoBunny
Fontti: Alfredo Heavy Hollow
Muut: kynä Zig Millennium



Olen viimeaikoina ollut usein ihan ällikällä lyöty, kun olen nähnyt/tavannut ihmisiä jotka ovat olleet "kasvottomia"tuttuja blogeista, radiosta ym. ja olen lukemani/kuulemani perusteella saanut tietynlaisen mielikuvan kyseisestä ihmisestä.
Siispä haluaisinkin kuulla millaisen mielikuvan olen kirjoituksillani saanut aikaan itsestäni! Jos lähdette leikkiin mukaan, lupaan paljastaa täällä leiskan jossa on kokovartalokuva minusta ;) (se on paljon luvattu minulta).. Ja toivoisin että jos joku minut on jo ennättänyt näkemään, olisi nyt ihan hys hys ;D
Joten rohkeasti veikkaamaan, kaikki arvailut (rankallakin kädellä annetut) otetaan ilolla vastaan!

6 kommenttia:

  1. Upea haaste meille lukijoille, pitänee pohtia:) Leiska on keväisen raikas ja kannatti kokeilla katkoviivoja, toimii!

    VastaaPoista
  2. Apua mikä haaste! Jossain kuvassa taisit vilahtaakin itse, mutta eniten sitä on tullut ehkä muodostettua mielikuvaa persoonasta kuin ulkonäöstä.

    Kiva leiska, viivathan on hyvät! Minun on niin vaikea yhdistellä niitä silppuja, hyvä jos kortteja saa aikaseksi..

    VastaaPoista
  3. Minullakin mielikuva on enemmän persoonasta kuin ulkonäköstä. Ei se ulkonäkö vaikuta skräppäystyyliin mitenkään :D

    Mutta suoralinjaisen, "palkeista" tykkäävän skräppäystyylin vuoksi veikkaan että olet muutenkin tarkka ja tykkäät, että asiat ovat järjestyksessä. Saa nähdä kuinka metsään meni :)

    VastaaPoista
  4. Kaunis leiska ja mahtavat viivat! Täytyi oikein katsoa tarkkaan ja huomasin, että olet tehnyt ne tosi tarkasti :)

    Haasteeseen sitten, ajattelen tässä kuten muutkin kyllä enemmän persoonallisuuttasi. Olet tarkka, huolellinen ja taitava!

    VastaaPoista
  5. Hmm... Ensinnäkin ihanan tarkkaa työtä taas tässä leiskassa. Ja otanpa haasteen minäkin vastaan vaikka olen kerran sinut tavannutkin. Mutta en kommentoi ulkoisesti vaan mielikuvaa siitä mikä minulle on sinusta persoonana syntynyt =)

    -Lapsirakas
    -tarkka ja huolellinen
    -huolehtiva ja rakastava äiti
    -kekseliäs

    Tuossapa se mitä leiskojesi ja kirjoitustesi perusteella on mielikuvaa syntynyt =)

    VastaaPoista
  6. Kirsi sanoikin jo hyvin :) Ja ulkonäöllisesti veikkaan sinun olevan minua hieman lyhyempi. Mikä olisi tilastollisesti hyvin mahdollista ;)

    VastaaPoista